کار در ایران

وضعیت کار در ایران

کار در ایران

وضعیت کار در ایران

  • ۰
  • ۰

کودک میلیونری


کارآفرینی و گنج تاءمل ما‌را به طرف شخصی با دست‌کم 30 سال سن میبرد همانطوری که زمانی از خردسال ها سخن میشود فکرمان بر روی بازیگوشی و شیطنت معطوف خواهد شد البته آیا می توانید یک نوجوان را در منزلت ایجاد اشتغال پیروز و میلیونری خویش ساخته تصور کنید؟
به نقل از آلامتو به گزارش مگلی ; در حقیقت شمار فراوانی از میلیونرها وجود دارا هستند که چه بسا تا به امروز متوسطه شان را نیز تمام نکرده اند . خواسته آنهایی که در خانواده های ثروتمند زاده گردیده اند نیست .
کلام از میلیونرهای خودکفایی است که چه بسا به سن بهره‌برداری اکانت بانکی نیز نرسیده اند . سخن از نوپا هایی است که از تجارت رمز در میاورند و میدانند به چه شکل پول درآورند . این ذهنیت از سنین کم شروع می شود .
سرتان را درد نیاورم , اینم ۱۲ طفل ای که حق استادی به گردن مان دارا هستند :
کودک ها میلیونر
“ کریستین اُووِنز ” از “ مک باندل جعبه
کریستین اولی میلیون دلارش را قبلی از وصال به ۱۶ سالگی به دست آورد . وی در سنین کم طراحی وب سایت را فراگرفت و در ۱۴ سالگی اولی کمپانی پباده سازی اش را فعال‌ساز‌ی کرد و آنگاه به سراغ سوله داران و کارداران فروش رفت تا بسته لبریز تنوعی از نرم افزار های “ مک اُ . اِس ایکس ” ( که استیو جابز الهام بخش و هدف دهنده ی وی بود ) را به آنان ارائه دهد . صحیح از به عبارتی جا بود که “ مک باندل جعبه ” میلیون ها دلار برایش گنج آورد .
نکته ی آموزنده : در ادامه عشق تان بروید , این لازمه اولیه است , البته نکته ی با اهمیت این است که بایستی به تامل جیب مردمان باشید . راهی بیابید که بتوانید متاع یا این که سرویس ها ما یحتاج آنها‌را با قیمتی ارزان خیس ارایه دهید .


 
  • ۹۸/۰۷/۱۰
  • سعید سعیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی