کار در ایران

وضعیت کار در ایران

کار در ایران

وضعیت کار در ایران

  • ۰
  • ۰

رئیس راءس آمار و داده ها راهبردی وزارت فعالیت ادامه داد : اشخاص مشمول «اشتغال ناقص زمانی» , دربرگیرنده اشخاصی میگردد که طی زمان منشاء مورد سنجش , تصمیم به انجام ساعتها فعالیت بیشتر دارا‌هستند ولی کمتر از اندازه متبوع فعالیت می‌نمایند . اما می بایست بدین نکته اعتنا شود کسانی که به مقدار بازه زمانی زمان مقرر در هفته فعالیت می کنند اما گشوده نیز ضمن تصمیم به انجام فعالیت بیشتر , آمادگی انجام آن را هم داشته باشند , نباید قسمتی از اشخاص دارنده اشتغال ناقص هنگامی قلمداد شوند . 


نصیری همینطور افزود : اشخاص دارنده «شاخص اشتغال ناکافی» اشخاصی میباشند که در هفته منبع , ضمن آمادگی برای انجام فعالیت , به دلیل محدویت‌های جانور در فعالیت فعلی , قصد تغییر تحول فعالیت خویش با در حیث تصاحب کردن قابلیت‌های خویش را دارا‌هستند . 


او خاطر نشان کرد : یک شخص مشغول به کار احتمال دارد به دلیل میزان پرداختی یا این که عارضه ها دیگر قصد تغییر تحول عمل خویش از قبیل خویش اشتغالی , تبدیل عمل و یا این که روش اجرای انجام فعالیت خویش را داشته باشد یا این که هم‌زمان فعالانه در جستجوی عمل یا این که بهره‌وری و کیفیت بهتری برای شغل مورد نظرخود است . 


مدیریت راس آمار و داده ها راهبردی وزارت تعاون , فعالیت و رفاه اجتماعی اظهار‌کرد : قصد به تغییر و تحول شغل فعلی اشخاص , وجه متمایز کننده اشخاص دارنده موقعیت اشتغال ناکافی است که شبیه اشخاص دارنده اشتغال ناقص وقتی میباشند و فعالانه در جستجوی انجام ساعت‌ها عمل بیشتر در عصر منشا می‌باشند . 


نصیری بابیان این‌که شناسایی اشخاص دارنده موقعیت اشتغال ناکافی مبتنی بر چک شرایط عمل شاغل ها صورت می گیرد که گنجایش ضروری برای ارتقاء منفعت وری و ارتقای کیفیت کارشان موجود است اعلام کرد : این دسته اشتغال ناقص می تواند به سه صورت به کار گیری نامطلوب از مهارت‌های شغلی , درآمد ناکافی در شغل فعلی و ساعت انجام فعالیت بیشتراز حد طبقه بندی و نمایان شود . 


او تاکید کرد : به این ترتیب در چارچوب توصیه‌ها و مصوبات اداره دربین المللی‌ فعالیت که در قالب قطعنامه‌های آمارشناسان

  • ۹۷/۱۲/۱۸
  • سعید سعیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی