کار در ایران

وضعیت کار در ایران

کار در ایران

وضعیت کار در ایران

  • ۰
  • ۰

۱۱. کانون پروا بودن

شاید متوجه این قضیه نباشیم که سخت کوشی ما مایه می‌شود پروا گیتی به ما جلب شود، چرا که ۱۰۰٪ سعی و توان‌مان را برای سخت‌کوش بودن به پیشه می‌گیریم. در آخر این‌که، وقتی گیتی به تماشای ما نشسته است هیچ حسی جز رضایت و خوشحالی نخواهیم داشت.


۱۲. فرصت‌های جدید

افراد بیشتر فرصت‌های‌شان را از دست می‌دهند. افرادی که مشکل کوش هستند بیشتر با معجزاتی روبرو می‌شوند که فرصت نکویی به حساب می‌آیند. این فرصت ممکن است از سوی احد از آشنایان‌تان در اختیارتان پیمان بگیرد یا نتیجه‌ی کار خودتان باشد. فرقی نمی‌کند این فرصت چگونه در اختیارتان قرار گرفته است، باید کاری کنید که این فرصت‌ها برای‌تان ایجاد شوند و به موفقیت برسید.


۱۳. مزایا برای دیگران

گاهی اوقات حواس‌مان به این موضوع نیست که سخت کوشی ما به معنای برپایی کردن چیزی نیست. اگر دشوار تلاش می‌کنیم، به معنای این است که فقط یک چیز برای لذت بردن وجود دارد: خودمان. باید بدون توجه به این‌که چه کسی از کار و جنبش ما بهره‌مند می‌شود به سخت کوشی‌مان بپردازیم. اگر به کسانی که از تلاش ما سهم می‌برند فکر نماییم آن‌وقت منتظر این هستیم الی در ازای تلاش‌مان چیزی اخذ کنیم. نتیجه‌ی دشوار کوشی ما می‌تواند به شکل احساسات یا یک فرآورده بروز کند. به این ترتیب دو نتیجه خواهیم داشت: نشاط و محصول.


برای این‌که بهترین نتیجه را از مشکل کوشی‌تان ببرید و به سلامت‌تان نیز بپردازید، به نکات پایین پروا کنید.


۵ نکته برای کسانی که به مشکل کوشی مشغول هستند:

۱. میان وعده

خالی نگه داشتن شکم در زمانی که دشوار مشغول شغل هستید اصلا ایده‌ی احسان نیست. اگر وقت کافی برای صرف وعده‌های غذایی‌تان ندارید، دست کم از میان‌وعده‌ها استفاده کنید. بااین‌حال، باید به خاطر داشته باشید وسط وعده‌ای که گرایش می کنید سالم باشد. مصرف وسط وعده‌های تندرست با فواصل منظم می‌تواند به افزایش یا جذب انرژی‌تان کمک کند و خلق وخوی‌تان را بهتر کند.  از مصرف هله و هوله به‌عنوان وسط وعده اجتناب کنید. هله و هوله مایه سیر شدن تند ما می‌شود ولی مصرف بیش از اندازه و مکرر آن‌ها تأثیرات منفی بر سلامتی خواهد داشت.

  • ۹۷/۱۲/۲۲
  • سعید سعیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی