کار در ایران

وضعیت کار در ایران

کار در ایران

وضعیت کار در ایران

  • ۰
  • ۰

س 

شغل مدنی را خیلی ها دوست دارا هستند , از آن جهت که به نظرشان امنیت شغلی در آن موجود هست , تا فعالیت میکنی دستمزد می‌گیری و زمانی نیز بازنشسته شدی , دستمزد بازنشستگی ات تامین است و بخش اعظمی عارضه ها دیگر . 


ولی اکثری نیز می باشند که ترجیح می دهند در قسمت های غیر مدنی عمل نمایند . شفاگاه در‌این مقااله گونه های استخدام مدنی و قانونی را برای شما دوستان عزیز منتشر می نماید و همینطور معایب و مزایای استخدام قطعی را برمی شمارد . 


پروسه نماید ارتقا دستمزد از معایب استخدام قطعی 


در موسسه ها محرمانه معمولا مدیرعامل راسا و شخصا تمایل به افزودن حقوق و دستمزد کارکنان می‌گیرد و نیز هدف شان را برای فعالیت بیشتر می نماید و نیز به معیشتشان میرسد . ولی مراحل طولانی تر حقوق و دستمزد در سازمان های مدنی معمولا طولانی است و در سال مضاعف پیش نمی آید . 


زیرآب زنی از معایب استخدام قطعی 


این دستور یک کدام از اعصاب و روان خرد کن ترین اتفاقاتی است که اگر‌چه منحصربه‌فرد به مدنی ها نیست , ولی دوچندان در میانشان همگانی است و بخش اعظمی از اشخاص می‌باشند که به همین جهت معمولی و بدمزه کارشان را از دست می دهند . 


از طرفی فضای کاری در موسسات محرمانه معمولا از صمیم قلب خیس و یکپارچه خیس است . 

تحلیل ضعیف از معایب استخدام قطعی 


در اداره ها مدنی زیرا مدیران جایگاه بالا معمولا برای مدتی منصوب می‌شوند و بعد از آن جای خویش را به دیگری می دهند , محاسبه محکم و رنج نیست و مضاعف پیش میاید که کسی که هر طور خواست خلق نماید . 


همیاران تنبل از معایب استخدام قطعی 


اکثری از اشخاصی که در اداره ها مدنی درگیر می‌باشند با صحنه خوابیدن و خروپف کردن همیاران خویش دوچندان مواجه می گردند . از طرفی هر کسی نیز عملکرد می نماید به نوبه خویش وظیفه خویش را گردن بقیه افراد بیندازد و زیرا آنالیز توانا وجود دارد

  • ۹۷/۱۲/۲۷
  • سعید سعیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی