کار در ایران

وضعیت کار در ایران

کار در ایران

وضعیت کار در ایران

  • ۰
  • ۰
اغلب مردمان معتقدند کارآفرین کسی است که کسب و عمل خویش را دارااست ; البته این تعریف به تنهایی کفاف نمی دهد چون کارآفرین پیش از رویه پرت کردن کسب و عمل خویش اقداماتی انجام داده که او‌را از سایرین متمایز نموده است . وی شخصی ریسک پذیر و نوآور است که برای تغییر‌و تحول موقعیت جانور مسیر منحصربه‌فرد به خویش را گزینش مینماید , 

دهکده تربیت به شیوه ایجاد اشتغال در اروپابه این زمینه اعتنا داشته باشید! احتمال کارآفرین شدن اشخاصی که از کودکی با ایجاد اشتغال و فوت‌و‌فن آن آشنا میشوند در آتی , پنج برابر بیشتر از اشخاصفراگیری ندیده است . 

این اشخاص از کودکی چه‌طور فعالیت آفرین شدن را آموزش می بینند و از کودکی ویژگی‌هایی همچون آتی نگری , ریسک پذیری , خلاقیت , خوی گنج و … در آن ها تقویت می شود . بد نیست بدانید در مقایسه‌ای که در بین دو مجموعه کشور ها اروپا و ایالات متحده شده‌است , فقط ۳۷ درصد اروپایی‌ها عشق دارا هستند کارآفرین شوند , در حالیکه این رقم برای آمریکاییها ۵۱ درصد است . 

امروزه در جهان تلاش‌های فراوانی می گردد تا اشخاص را از سنین تحت زیر تربیت ایجاد اشتغال در بیاورند و درواقع روی عمل بر خردسالان متمرکزند . یک مثال از تربیت طفل برای کارآفرین شدن در آتی را مهیس پارن Mehis Pärn مبتکر طرح “ دهکده کارآفرین ” موسوم به “ بیز استریت ” در استونی شالوده ریزی کرد . 

او در این جا خردسالان را با مبانی ایجاد اشتغال و تجارت آشنا می کند . از دید مهیس پارن استدلال این بی میلی اروپایی‌ها این است که ایجاد اشتغال در فرهنگ و تمدن اروپایی نیست , ولی تغییر تحولاقتصاد , الگوهای نو تجاری را به وجود می آورد . 

وی میگوید : “ به نظرم دلیلش این است که ایجاد اشتغال در تمدن ما نیست . مدام کارمند شدن راحت از این است که خودتان کسب و کاری به منش بیندازید ; ولی این حالت در اکنون تغییر و تحول است. ” 
او همینطور می گوید : اقتصاد تازه در درحال حاضر عوض کردن دنیای کسب و فعالیت هست
  • ۹۷/۱۲/۲۵
  • سعید سعیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی